Dieta przy grzybicy układu pokarmowego - indywidualna dieta
Gabinet Dietetyczny Dieta przy grzybicy układu pokarmowego oraz dieta antygrzybiczna - skuteczna, indywidualna dieta ułożona przez specjaliste dietetyk kliniczny Częstochowa. Gabinet Dietetyczny

Wraz z nową dietą, żegnamy grzybice

Dieta przy grzybicy układu pokarmowego

Grzybica układu pokarmowego – taką diagnozę usłyszał Pan Tomek, był przerażony, ale przynajmniej wiedział skąd się brały jego objawy – silne wzdęcia, bóle brzucha, zaparcia, ciągłe zmęczenie, zapalenie błony śluzowej żołądka a do tego na co dzień borykał się również z alergiami ze strony układu oddechowego co doprowadziło do rozwoju astmy. Musicie przyznać, że jak na młodego chłopaka całkiem pokaźna lista dolegliwości / chorób. Zaczął poszukiwania, wujek Google zaproponował mu wiele rozwiązań… aż za dużo, bo Pan Tomek poczuł się zagubiony, wiedział jedno… poza antybiotykoterapią, dieta to podstawa. Postanowił pójść do specjalisty w dziedzinie żywienia i tak oto trafił do mnie. Ustaliliśmy dla niego odpowiednią dietę, dostosowaną do współistniejącej terapii farmakologicznej, wyeliminowaliśmy pokarmy, które potencjalnie pogarszały jego stan oraz włączyliśmy do diety produkty, które wspierały walkę organizmu z grzybami. Do tego dochodziła dieta eliminacyjna włączona z racji alergii krzyżowej. Dieta była trudna, wymagająca, ale za to efekt i ulga jaką poczuł Pan Tomek były warte każdego wysiłku.

Gabinet Dietetyczny Dietetyka i Żywienie

ul. NMP 12C