Gabinet Dietetyczny Dietetyka i Żywienie Małgorzata Stanior

Recepcja

ul. NMP 12C

42-200 Częstochowa

info@dietetyka-stanior.pl

Telefon: +48 509 075 810

Chcesz wzmocnić odporność? ...to jedz zdrowo!

Wzmocnij odporność prawidłową dietą! 

Ciepłe swetry, szale i rajstopy, to zwiastun jesieni i sezonu na przeziębienia. To także sygnał, że czas zadbać o odporność. Zamiast połykać garści leków, warto ustrzec się przed grypa w naturalny sposób - dbając o dietą bogata w witaminę C.

Troska o organizm i jego odporność, to najlepszy sposób ochrony przed przeziębieniami. Warto zabezpieczyć się przed nimi zawczasu, niż borykać później z gorączką, bólem gardła i przewlekłym katarem. Farmaceuci zalecają suplementy pomagające wzmocnić odporność, ale równie skuteczne, a z całą pewnością korzystniejsze dla zdrowia są sprawdzone metody naturalne.

Zdrowa dieta, bogata w witaminę C skutecznie wspiera system odpornościowy, który jesienią wystawiany jest na wielką próbę. Amerykański lekarz i dietetyk jest przekonany, że stosując się do jego zaleceń, już w dwa tygodnie można skutecznie wspomóc naturalne mechanizmy obronne organizmu, bez stosowania farmaceutyków. Pamiętaj, że pomocy przy ułożeniu diety, należy szukać u dietetyka

 "Ludzki układ odpornościowy powinien być stymulowany i +doładowywany+, by skutecznie chronić organizm przed chorobą. Dbałość o to i odpowiednia dieta radykalnie zmniejszają ryzyko powracających drobnych infekcji, ciężkich zakażeń, a nawet nowotworów".

Kluczowym elementem diety są świeże warzywa i owoce, zwłaszcza jagody, granaty, wiśnie, śliwki i pomarańcze, które są naturalnym źródłem witaminy C i przeciwutleniaczy. Zdaniem dietetyka "super odporność" jest możliwa, jeśli spożywać się będzie osiem porcji warzyw dziennie, z czego dwie powinny stanowić warzywa zielone, a połowę dziennej racji surowe. Do tego należy dołączyć także sześć owoców dziennie, garść bogatych w białko orzechów i nasion oraz ziarna np. soczewicę lub ciecierzycę.

Idealny posiłek składa się z zieleniny, cebuli, pieczarek, fasoli i nasion oraz w miarę możliwości z jagód, natomiast mięso, ryby, jaja i produkty mleczne powinny być spożywane tylko z umiarem. Jak ognia należy unikać produktów przetworzonych, bogatych w tłuszcze i cukry oraz tych z dodatkiem konserwantów.

Już dwa tygodnie stosowania dają zastrzyk witamin, który wspomagać będzie organizm przed długie tygodnie

Dietetyka Stanior - porady dietetyka klinicznego

Gabinet Dietetyczny Dietetyka i Żywienie 

ul. NMP 12C

(C.H. Pasaż - II piętro)

Częstochowa

Dietetyka Stanior - zdrowe odżywianie i urozmaicona dieta

tel. +48 509-075-810
e-mail: dietetyka.stanior@interia.pl

 debit-card  U nas zapłacisz kartą

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 Gabinet Dietetyczny
Agencja iArt